Toimituehdot | Kuluttaja-asiakkaat
Kahvikoneet.fi tarjoaa asiakkailleen useita eri toimitustapavahtoehtoja valittavaksi. Eri toimitustavat ja näiden ajantasaiset hinnat ovat nähtävissä tilausta tehdessä tilauksen vahvistussivulla ennen kuin sitovaa kaupantekoa.
Mikäli tuotetta on Kahvikoneet.fin omassa varastossa, tilaukset käsitellään tavallisesti 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Mikäli tuotetta ei ole varastossa toimitushetkellä, se jää jälkitoimitukseen. Tilaustuotteiden toimitusaika voi vaihdella 1-5 viikon välillä, riippuen laitevalmistajien määrittelemistä toimitusajoista. Tilauksia toimitetaan vain Suomeen.
Kun olet maksanut tilauksen saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus sisältää kuitin ostoksesta. Silloin kun tuotteella on takuu, tämä kuitti toimii myös takuutodistuksena.
Lähetämme myös aina antamaasi sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit seurata paketin kulkua.
Yritykset (osakeyhtiöt) voivat tilata Kahvikoneet.fi tuotteita laskulla. Syötä yrityksen nimi ja Y-tunnus kassalla.
Toimitushinnat ja -tavat
- Yli 150 € tilaukset = ILMAINEN (noutopiste)
- DB Schenker noutopiste = 8,90 €
- Posti pakettiautomaatti / noutopiste = 8,90 €
- Posti Express = 8,90 €
-
Posti kotiinkuljetus = 14,90 €
Toimitustavat | Yritykset
Yrityskäyttöön suunnattujen laitteiden toimitustapa sovitaan tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa.
Noutamatta jätetyt tilaukset
Mikäli asiakas jättää valittuun toimituspaikkaan noudettavaksi tilatun tilauksen noutamatta, kahvikoneet.fi pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta lähetyksen toimituskuluista (1 x toimitus noutopisteeseen + 1 x palautus varastolle) koituvat todelliset kustannukset. Kustannukset ovat vähintään 12 € (sis alv.). Mikäli asiakas haluaa että noutamatta jätetyt tuotteet toimitetaan hänelle uudelleen, asiakas voi tehdä tuotteista uuden tilauksen kahvikoneet.fi verkkokaupasta.
Tuote- ja kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava viimeistään 7 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta, on hyvä myös ottaa kuvia vaurioituneesta paketista ja sisällöstä ja lähettää nämä kahvikoneet.fi asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@kahvikoneet.fi).
Jos lähetyksestä puuttuu tuotteita, on tästä ilmoitettava viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta kahvikoneet.fi asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@kahvikoneet.fi).